torsdag 21. mai 2009

Hekle blomster

Dette er et bildet av en brikke som man kan ha under glasset sitt vis man vil. Det var første gang jeg heklet annet enn en tråd, men jeg fikk jo litt hjelp av bestemoren min da:) De siste gangene når jeg har vært hos bestemoren min har jeg heklet. Det er veldig gøy:) Neste helg skal jeg feire venne-bursdagen min, kansje jeg kan pynte litt med noen hekle blomster da? Jeg vil også fortelle litt om bursdagen min som var 20. mai. Først og fremst; dette er kaken vi fikk servert. Det var søsteren min Josefine som pyntet den og min kjære mamma laget selve kaken. Den var kjempe god! Jeg fikk mange fine gaver, men siden jeg er så glad i å sy o.l. fikk jeg en bok med en opplevelse til: Her ser du boken i tillegg fikk jeg være med mamma og bestemoren min på et foredrag om boken til Gerd Gellein Merkesdal "Lapper i rødt og hvitt" det var veldig gøy:) Jeg fikk også en liten hilsen av henne /Gerd:) Hun skrev foran i boka mi: "Frida, lykke til videre! Hurra på bursdagen din idag. Hilsen Gerd" Takk for alle bursdags hilsene og komentarene dere har lagt til jeg blir veldig glad når dere skriver til meg:) Ha en fin dag videre:)

3 kommentarer:

  1. Glad i deg!!!!

    Stoor god klem fra mamma'n

    SvarSlett
  2. For ein kjempe søt blog. Du må vere ei kreativ jente!

    Klem Frøydis

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen på etterskudd!
    Gerd Gellein Merkesdals bok er kjempefin, og jeg har også sett og hørt henne. Hun er utrolig flink og kreativ, og bruker masse gamle ting i arbeidene sine.
    Veldig fin heklet glassbrikke du har laget! Du er heldig som har en bestemor som lærer deg så masse :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails