mandag 20. juli 2009

Trekningen er her!!!

Trekningen er her!! Jeg har hatt 55 komentarer og 88 lodd!! Det er min første trekning så det synnes jeg er bra til å være den første!:-D Det var kjempe gøy! Sorry for at jeg tok det en dag mer enn jeg skulle... Og den heldige vinneren er...... .......... ...... ..................... ................ ........... ......... ... ......... ............... .......... ......... ............................. ............ . ..... . .... .. ............ .. .. ...................................... .. ....... .. .............. .. .................. .......................................................................................... .................................................................................... Heidi's kreative sider!!!! Gratulerer Heidi! Du er vinneren! Alle andre tusen takk for at dere ville være med i trekningen og takk for alle koselige komentarer:-) Håper dere vil være med på neste trekning jeg kommer til å ha:-D
Tusen takk Frida's side
for awarden du ga til meg jeg gir den videre til KreativeKaroline! Denne awarden kan du ha for deg selv eller du kan gi den til noen andre ?? Det er ditt valg:-) God sommer:-)

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅ heldig jeg er, Frida, som vant den fine håndarbeidsposen din! For tror jeg skal bruke den til det - broderi, hekletøy eller strikketøy! Gleder meg til å få den :) Tusen takk! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren!
    Ha en fin uke;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den søte awarden ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails