torsdag 3. september 2009

Regn, regn og mere regn

I dag var det nesten bare regn, regn og mere regn...:-( Ja ja hver dag kan ikke være en solskinns dag. Nå er det desverre lenge siden jeg har lagt ut et innlegg fordi jeg ikke har funnet noe og skrive om eller hvert litt opptatt med lekser og sånn. I forigårs hadde bestefaren min bursdag så feiret vi det litt, det beste bestefar vet til middag er pannekaker så da ble det det vi spiste den dagen:) Dagen etter kom mamma hjem fra Irland som hun og kusinen hennes hadde hvert:) Da fikk jeg et par votter som var strikket i hvitt de var veldig fine:) og et skjerf i lilla og svart med litt perler og paljetter på :) og en liten bok med linjer i som jeg kan bruke til forskjellige fag hvis jeg vil:) I år har vi fått to nye fag på skolen:) og det er heimkunnskap og heimkunnskap teori:) Jeg har ikke hatt heimkunnskap enda, men det blir sikkert gøy siden heimkunnskap teori er det:) Vi blogges;-)

3 kommentarer:

  1. Hei Frida!

    Så vakkert regnet ble på bildet ditt, et riktig kunstverk så det ut som. Godt å ha mamma hjemme igjen også.

    Hilsen bestemor.

    SvarSlett
  2. hei frida.
    tenker det er godt å ha mamma hjemme igjen,flotte presanger hun hadde med til deg,kjempe flott bilde av regnværet,deilig å bare sitte inne da å lage ting osv,ha en god helg fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei! Du har en UTROLIG FIN blogg! Får lyst på en selv! Utrolig fint bilde av regnet! Du har en så kreativ og fin blogg :-) Ingen ting er for lite å blogge om :-D Bra å ha Lene tilbake. Kjempe fine gaver du har fått:-)
    Du er i vertfall ett av verdens snilleste bestevenner som man blir utrolig fort glad i. Mange klemmer fra Therese :-D

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails