lørdag 14. november 2009

Utfordningen

Jeg fikk en utfordring av Majas og den er slik:
-Jeg skal utfordre 5 personer og gi dem beskjed.
-Hvert svar må begynne med den første bokstaven i navnet ditt.
-Om den som utfordrer deg har samme første bokstav som deg får du ikke komme med samme svar som den.
-Ikke skriv samme svar to ganger.
1. Hva heter du? Frida
2. Et ord på fire bokstaver? Fire
3. Jentenavn? Fatima
4. Guttenavn? Fredrik
5. Yrke? Frisør
6. Farge? Fiolet
7. Klesplagg? Filthatt
8. Mat? Filet
9. Ting på badet? Fille
10. Plass/sted? Fredrikstad
11. Grunn til å være sein? Forsovet meg
12. Noe man skriker? Fillern
13. Film? Frida med hjerte i hånden
14. Noe man drikker? Fanta
15. Band? Fridays
16. Dyr? Fugl
17. Gatenavn? Fastningsgate
18. Bil? Ford
19. Sang? Fader Jakob
Og jeg gir utfordringen videre til:
Lykke til med utfordringen:) Og eller så har jeg det bra med familie og venner:) Driver å syr for tiden litt og nettopp ferdig med en gymbag som sikkert snart kommer på bloggen:) Ha en fin helg videre

3 kommentarer:

  1. Dette var en artig utfordring, den skal jeg ta om litt....

    Bloggen din er fin!

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Hei Frida.

    Så koselig at du vil være med i trekningen min :)
    Jeg kjenner jo litt til siden til mammaen din også.Dere er skikkelig flinke begge to :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. hei Frida,
    så koselig du ville være med på min konkurranse,lykke til,
    å du takk for sist og den nydelige smoothien du laget til oss,du er flink,ligner nok på mamma din du.
    ha en koselig kveld,klem fra sylvia.
    konkuranse hos gros kosehjem å om du vil være med,det var hun jeg hadde med meg til mamma din,

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails