torsdag 23. september 2010

Hei igjen!

Hei igjen du... hehe..
Litt lite blogging i det siste? ; )
Jeg vil unnskylde meg for at det har vært så llite av blogginga og sånt, men jeg glemmer helt å blogge på denne bloggen. Jeg har en annen blogg sjønner dere http://friidayy.blogg.no/ også har alt bare gått helt fra meg med denne bloggen.
Her kommer noen bilder fra i høst og sommer : )
Og meg og Therese på 4 timers lang gåtur ; P
Detter er fra leirskolen som jeg var på forrige uke.
Hoppe bilde fra sommeren med en av bestevenninene mine.
Vi lagde muffiks også! : P
Enda ett hoppe bilde
Og dere det kan hende det blir lite blogging fremover men da må dere bare se på den andre bloggen min dder står det sikkert litt mye av litt av hvert : )

1 kommentar:

  1. Hei Frida!
    Så mange fine bilder du har lagt ut. Jeg likte spesielt det siste "hoppe-bildet", og det av Therese og deg også.
    Dere var kjempeflinke til å synge på Non Stop idag!!! Bestefar og jeg var veldig stolte av dere.
    Ønsker deg god tur til Oslo imorgen...og hei litt ekstra på storebroren din for oss også da! Hils til alle kjente! Klem fra bestefar og bestemor (-: (-:

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails