onsdag 24. juni 2009

Award!

Se på denne søt awarden som jeg fikk! :D Jeg fikk min award fra "Heidis kreative sider" Jeg vil gjerne gi awarden videre til: Lenemora's verden Irenes hus Kreative Karoline Nanni's verden Nå er det jo også sommerferie:-) Og vi skal på ferie, til Tyrkia:-) Det blir gøy, men først skal mmamma og pappa til Bergen i et bryllup:-) Da skal jeg til bestemor og bestefar:-) Helgens prosjekt er klær til yndlings bamsen min Hvitbjørnbamse:-) Og sefølgelig strikke litt, jeg holder nemelig på med et bitte lite teppe.... Jeg holder på å lære meg litt å strikke mønster:-)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarden!
    Spennende med tur til Tyrkia!
    Jeg reiser til Kypros i morgen, gleder meg masse;)
    Gleder meg også til å se teppet du holder på å strikke;)
    Sommerklem fra Maja

    SvarSlett
  2. Hei Frida og tusen takk for awarden, så koselig, da gitt!!! Det satte jeg pris på :)
    Mirisnuppa her er ikke så mye på blogg for tiden, hun er i full fart med bading og styr ;). Snart reiser vi også på ferie litt hit og dit og i juli skal Miri besøke besteforeldrene sine som bor i Frankrike, det gleder hun seg til:)
    Kos deg med helgen og strikking, kanskje du viser noe du har laget etterhvert?
    Klem fra Nanni :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails