mandag 12. april 2010

Nå er det gamle begravet og det nye er her

Nå er jeg døpt!
Jeg døpte meg i filadelfia i går : )
Det er litt morsomt for jeg er 11 år og døpte meg 11.o4.10 og møte startet kl 11.00 x ) Der var det mange 1 tall! : D
Ellers har jeg fått en award : ) Den fikk jeg av Fiolkransen
Den er sånn:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Linke til den du har fått den av.
3. Fortelle 7 interessante ting om deg.
4. Gi den videre til 7 andre
-Jeg begynte å lære å strikke når jeg var 6 år : )
-Jeg har til sammen strikket 2 vesker, 1 mobil veske, 1 par med tøfler, 2 pannebånd, 1 lue og 1 skjerf i løpet av 5 år
-Jeg hater surt godteri som f.eks. sure føtter
-Jeg har hatt 3 kaniner, 4 kaninunger, 3 fisker og 1 katt enten selv eller med noen andre i løpet av livet
-Har 2 kaniner nå
-Jeg har lengre føtter enn både mammaen min og storesøstra mi : )
-Har bursdag om 1 månde og 8 dager (20. mai) : D

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i går!
    Det ligger en award i bloggen min til deg, en "Tingelingaward".

    SvarSlett
  2. hei Frida,
    gratulere så mye med dåp igår,ja det var en stor dag,målbevist ung dame du.så herlig.
    ønsker deg en fin dag vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei Frida!

    Så fint at du har bestemt deg for hvilken retning du vil ha på livet ditt og at du døpte deg igår, har inngått en god samvittighetspakt med Gud, som Bibelen kaller dåpen.

    Er veldig glad i deg og synes du er en kjempegod jente.

    Klem fra bestemor:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig veldig glad hvis du legger igjen en komentar:-)
Hvis komentaren ikke kommer opp etter at du har trykket "publiser" så er det fordi at innlegget er mer en 1 dag gammel å da må jeg se den først også kommer den ut, det hjelper ikke trykke "publiser" mange ganger ;-)

Relaterte Innlegg med Thumbnails